In Oude Pekela is donderdag een deel van de containers met restafval niet meer geleegd. De vuilnismannen zijn gestopt nadat ze werden bedreigd door een inwoner van Oude Pekela. Vrijdag worden de afvalcontainers alsnog geleegd. Afvalverwerker Omrin heeft aangifte gedaan bij de politie van het incident….lees verder
Bron: RTV Westerwolde












