Van Gansewinkel opnieuw genomineerd voor Klant Beleving Award

Van Gansewinkel is voor de vierde keer op rij genomineerd voor de Klant Beleving Award van Integron (categorie professionele dienstverlening). De afgelopen 3 jaar wist Van Gansewinkel deze prijs te winnen. Met name vanwege het brede bestand aan opdrachtgevers dat Intergron bedient in de afvalbranche is dit een opsteker. Met de nominatie voor de Award van dit jaar behoort Van Gansewinkel sowieso weer tot de top 3 van meest klantgerichte dienstverleners.

Florens Slob, Directeur Marketing & Communicatie Van Gansewinkel: “We zijn er trots op dat we, ook in een periode van herstructurering, de dienstverlening naar onze klanten op hetzelfde niveau hebben weten te houden en wederom genomineerd zijn voor de Klant Beleving Award!”

Het klanttevredenheidsonderzoek, dat onder ruim 1.000 Nederlandse en Belgische klanten is uitgevoerd, heeft eind 2012 plaatsgevonden. Met een gemiddelde score van 8,2 evenaarde Van Gansewinkel de score van het jaar ervoor. Daarbij is het aantal bedrijven dat Van Gansewinkel aanbeveelt toegenomen. Hoog scoorden de peilers betrouwbaarheid van de dienstverlening en vriendelijkheid van het personeel van Van Gansewinkel. Chauffeurs werden in 2012 zelfs met een 8,6 beoordeeld. Een gebied dat naar aanleiding van het onderzoek nog nadrukkelijker aandacht zal krijgen is de klachtafhandeling.

De Klant Beleving Award wordt donderdag 14 maart uitgereikt aan de organisatie met de beste prestaties op het gebied van klantbeleving in 2012. De andere genomineerden in de categorie professionele dienstverlening zijn Novagraaf en Van Duijnen Koffie BV.