Het nieuw afvalbrengstation op de voormalige NAM-locatie aan de Nulweg in Ter Apel wordt in de eerste week van januari in gebruik genomen. Dat zegt wethouder Henk van der Goot (Gemeentebelangen) van de gemeente Westerwolde….lees verder
Bron: dvhn.nl
Het nieuw afvalbrengstation op de voormalige NAM-locatie aan de Nulweg in Ter Apel wordt in de eerste week van januari in gebruik genomen. Dat zegt wethouder Henk van der Goot (Gemeentebelangen) van de gemeente Westerwolde….lees verder
Bron: dvhn.nl
