Home In de media

Ter Apel begint 2021 met nieuw afvalstation op voormalige NAM-locatie

Het nieuw afvalbrengstation op de voormalige NAM-locatie aan de Nulweg in Ter Apel wordt in de eerste week van januari in gebruik genomen. Dat zegt wethouder Henk van der Goot (Gemeentebelangen) van de gemeente Westerwolde….lees verder

Bron: dvhn.nl