Suez: van koffiedik naar notitieboekje

Suez lanceert een nieuwe campagne om meer bewustwording rondom bedrijfsafval te creëren. De campagne, ontwikkeld door contentmarketingbureau Crowdmedia in Zwolle, steekt in op weetjes over afval, recycling en duurzaamheid. Wist je bijvoorbeeld dat jouw koffiedik verwerkt kan worden tot grondstof voor bioplastic en dat daar weer notitieboekjes van worden gemaakt? – aldus Suez….lees verder

Bron: marketingtribune.nl


Wij hebben dit bericht voor u geselecteerd als nieuws uit de media met betrekking tot de afvalbranche. Het auteursrecht ligt bij de schrijver/uitgever van dit artikel. Ook is deze verantwoordelijke voor de inhoud en de beschikbaarheid van het beeldmateriaal en artikel. Wij geven u een korte samenvatting en link naar het originele bericht. Op de actuele en toekomstige vormgeving, de inhoud of het auteursrecht van gelinkte c.q. gekoppelde sites hebben wij geen enkele invloed. Derhalve distantiëren wij ons hiermee uitdrukkelijke van de volledige inhoud van alle gelinkte of gekoppelde sites, ook indien de link vanaf onze website tot stand is gekomen. Voor een illegale, gebrekkige of onvolledige inhoud en in het bijzonder voor schade, die uit het gebruik of niet gebruiken van op die manier aangeboden informatie ontstaat, is alleen de aanbieder van de site waarnaar wordt verwezen aansprakelijk.