RMN-Jaarverslag 2019: ‘Voorwaarts’

Voorwaarts gaan met het werken aan een veilige, schone en duurzame omgeving, dat was het centrale thema voor RMN in 2019. Deze week presenteert RMN haar jaarverslag 2019 met als titel ‘Voorwaarts’. “Op het moment van dit schrijven heeft het coronavirus de wereld behoorlijk op zijn kop gezet. In het financieel verslag gaan we kort in op de impact van corona. Centraal staat niettemin 2019, de opmaat naar alweer 20 jaar RMN. Ik ben trots op de medewerkers bij RMN die het werk buiten en vanuit huis met volle inzet hebben voortgezet,” stelt RMN directeur Rob Schram….lees verder

Bron: rmn.nl

Wij hebben dit bericht voor u geselecteerd als nieuws uit de media met betrekking tot de afvalbranche. Het auteursrecht ligt bij de schrijver/uitgever van dit artikel. Ook is deze verantwoordelijke voor de inhoud en de beschikbaarheid van het beeldmateriaal en artikel. Wij geven u een korte samenvatting en link naar het originele bericht. Op de actuele en toekomstige vormgeving, de inhoud of het auteursrecht van gelinkte c.q. gekoppelde sites hebben wij geen enkele invloed. Derhalve distantiëren wij ons hiermee uitdrukkelijke van de volledige inhoud van alle gelinkte of gekoppelde sites, ook indien de link vanaf onze website tot stand is gekomen. Voor een illegale, gebrekkige of onvolledige inhoud en in het bijzonder voor schade, die uit het gebruik of niet gebruiken van op die manier aangeboden informatie ontstaat, is alleen de aanbieder van de site waarnaar wordt verwezen aansprakelijk.