De gemeentelijke kosten voor het verwerken van het afval op het aanbiedstation stijgen al jaren. De prijs die inwoners betalen voor het brengen van afval naar het aanbiedstation is de afgelopen jaren nauwelijks gestegen. De prijs die men betaalt dekt daarom verre van de kosten voor het verwerken van dit afval….lees verder
Bron: zevenaar.nl












