Warme drankjes op het station worden niet altijd meer in kartonnen wegwerpbekertjes geschonken. Sinds oktober lieten reizigers 60.000 keer koffie, thee of chocolademelk schenken in een zelf meegebrachte beker.
Dat aantal lijkt heel veel, maar het is amper een procent van alle warme dranken die op het station worden verkocht. Reizigers drinken jaarlijks meer dan 30 miljoen warme dranken op een station….lees verder
Bron: Treinenweb 22-12-2018 16:57












