Home In de media

Nieuwe afval inzamelen van Avalex is het oude afval inzamelen

Ingezonden stuk – Ik erger mij al zeer lang aan de promotie en de invoer van het zogenoemde “nieuwe afval inzamelen” van Avalex, gesteund door ons gemeentebestuur van Pijnacker-Nootdorp. Zal ik hierover nog wel mijn mening geven, want heeft het enige zin? Ik word moedeloos van onze gemeenteraad en ons gemeentebestuur dat met oogkleppen op, in zichzelf gekeerd en vastgeklampt aan….lees verder

Bron: telstar-online.nl