Home In de media

Harderwijker wil pmd afval scheiden: ’Jammer dat het stopt. Vanaf nu gewoon weer, op de fiets natuurlijk, naar de Milieustraat’

De proef met containers voor pmd afval op acht locaties bij winkelcentra in de gemeente Harderwijk is voorbij. Wil je dit afval tóch blijven scheiden, dan rest voor Harderwijkers de rit naar het milieupark. In De Kwestie, een nieuwe rubriek, legde de Stentor de vraag voor of inwoners het afval willen blijven scheiden of toch in de grijze container dumpen.

Bron: De Stentor….naar het artikel