Home In de media

‘Er moet einde komen aan verbranden afval in Hoogezand’

Er moet met oud en nieuw een einde komen aan het verbranden van afval op straat in Hoogezand. Dat wil burgemeester Adriaan Hoogendoorn van Midden-Groningen. Handhaven is echter nauwelijks te doen. De brandweer rukte 47 keer uit om branden te blussen. Grote en kleine stapels met bankstellen, kastjes, matrassen, magnetrons, bedden en wat die meer zij gingen in Hoogezand in vlammen op….lees verder

Bron: Dagblad van het Noorden 01-01-2020 14:42