ARNHEM – Na het aanstaande referendum over afval heeft Arnhem een nieuwe Nederlandse afvalprimeur: braillebordjes op de ondergrondse container. De eerste exemplaren werden dinsdag gemonteerd op de containers voor restafval en papier, blik en drinkpakken….lees verder
Bron: gelderlander.nl












