De staalslakken die tot december 2025 lagen opgeslagen op het bedrijventerrein Bedrijvenpark Oostflakkee in Oude-Tonge zijn afgevoerd, maar hun eindbestemming is nog altijd onbekend. De materialen zijn volgens de milieudienst DCMR vervoerd naar het buitenland. Zowel de gemeente als toezichthouders zeggen niet te weten waar de staalslakken nu zijn en wat ermee gebeurt….lees verder
Bron: Omroep Archipel












