Vakbeurs Recycling viert haar jubileum

Tegenwoordig kan niemand er meer omheen. Recycling is een hot item. Hierdoor is destijds de behoefte ontstaan aan een platform waar vraag en aanbod op het gebied van recycling elkaar konden treffen en waar kennis en informatie met elkaar kan worden gedeeld. Dit was het begin van de Recycling vakbeurs. Met inmiddels vier edities achter de rug is deze vakbeurs een begrip in de wereld van recycling. Van dinsdag 23 tot en met donderdag 25 september 2014 vindt de vakbeurs Recycling voor de 5e keer plaats in Evenementenhal Gorinchem.

Recycling 2014; Netwerken is zaken doen!
In het huidige economische klimaat is het belangrijk om zichtbaar te blijven in de markt en te investeren in persoonlijk contact. Feit blijft, dat ondanks de sterke opmars van het internet er nog steeds geen medium persoonlijker is dan een vakbeurs. Recycling 2014 is de enige vakbeurs in de Benelux dat alle vragers en aanbieders uit de afvalverwerking- en recyclingbranche bijeen brengt. Alle segmenten van de recyclingbranche zijn vertegenwoordigd; bouw- en sloopafval, autodemontage en schroot, papier en karton, kunststof en rubber, glasrecycling en grote afvalverwerkers en dienstverlenende organisaties.

Met ruim 200 exposanten en bijna 7500 bezoekers tijdens voorgaande edities heeft deze vakbeurs haar sporen verdiend. Het platform fungeert als ontmoetingsplek waar men in staat wordt gesteld om op 1 dag net zo veel mensen te spreken als anders in meer dan een maand. Zowel exposanten als bezoekende bedrijven kunnen daardoor hun tijd efficiënt gebruiken en zich tegelijkertijd op nieuwe ontwikkelingen en trends oriënteren. Drie dagen lang is Evenementenhal Gorinchem hét netwerkplatform voor alle afvalverwerkers, -inzamelaars en –recyclers, gemeenten, toeleveranciers, adviseurs, brancheverenigingen en overige branchegerelateerde organisaties.

Aanvullend programma
De professional, actief in de recyclingbranche, bezoekt de vakbeurs ook steeds meer om kennis te vergaren. Tijdens Recycling 2013 werd daarom voor de tweede keer in samenwerking met de brancheorganisatie BRBS Recycling een symposium georganiseerd. Dit was wederom een groot succes en zorgde voor extra kennisoverdracht tussen de professionals in de recyclingbranche. Onderwerpen als Groene groei en van Afval naar Grondstof stonden hierbij centraal. De intentie is om in 2014 hieraan een vervolg te geven, binnenkort worden hiervoor de eerste plannen besproken. Natuurlijk staan wij als organisatie open voor andere en aanvullende initiatieven. Heeft u een innovatieve en inhoudelijke aanvulling, denk bijvoorbeeld aan een workshop, vergadering of een netwerkborrel? Neemt u dan gerust contact met ons op, wij kijken graag samen met u naar de mogelijkheden.

Uitbreiding full-service formule
Evenementenhal werkt met de bekende en succesvolle full-service formule waardoor veel werk uit handen van de exposant wordt genomen zodat zij zich kunnen concentreren op het draaien van een goede beurs. Exposanten krijgen een compleet opgebouwde en afgewerkte standunit, kunnen onbeperkt gebruik maken van de horeca en cateringfaciliteiten op de beursvloer, krijgen toegang tot een dinerbuffet in het standhoudersrestaurant en hebben de mogelijkheid gebruik te maken van de uitnodigingsservice. Daarnaast beschikt Evenementenhal over ruime parkeermogelijkheden waar gratis geparkeerd kan worden. Dit alles voor een compleet bedrag zonder verrassingen achter.

Maar Evenementenhal biedt haar klanten vanaf 1 januari nog meer. Om bedrijven nog verder te kunnen ondersteunen met hun beursdeelname biedt Evenementenhal een nieuwe service aan in de vorm van vier pluspakketten.

Deze nieuwe service is een aanvulling op de bekende full service formule. Door middel van de pluspakketten verzorgt Evenementenhal gerichte aandacht voor uw bedrijf, zowel op promotioneel als op facilitair gebied. Hiermee worden onze drie kernwaarden; ontzorgen, faciliteren en persoonlijk verder uitgebouwd. Deze nieuwe service bestaat uit verschillende pluspakketten, ieder met een gevarieerde inhoud als het gaat om media, service en catering. Zo kunnen wij u naar uw eigen behoefte ondersteunen. Deze pakketten zijn uiteraard gunstig geprijsd ten opzichte van losse aankopen. Voor ieder budget een passend pakket.

Eerste inschrijvingen zijn een feit
Inmiddels hebben alle deelnemers van Recycling 2013 de deelname informatie ontvangen en zijn de eerste aanmeldingen alweer een feit. Met nog ruim een half jaar te gaan hebben zich nu al 75 bedrijven ingeschreven voor deelname aan Recycling 2014. Bent u actief in de recyclingbranche als producent , toeleverancier, importeur, dealer, adviseur of als dienstverlenend bedrijf en op zoek naar hét moment om persoonlijk met uw doelgroep in contact te komen? Dan is Recycling 2014 het marketinginstrument om uw organisatie te profileren! Voor meer informatie neemt u contact op met de beursorganisatie via 0183-680688. Ook voor tips en ideeën voor de invulling van het kennisprogramma kunt u hier terecht.

Wenst u een bezoek te brengen aan deze vakbeurs? Noteer dan alvast de datum in uw agenda: Recycling 2014 op 23, 24 en 25 september. Wij zien u graag op de beurs.

Meer informatie vindt u op www.evenementenhal.nl