Renewi rebrands 1.000 trucks en 100 locaties

Het internationale waste-to-productbedrijf Renewi plc (LSE: RWI) heeft met het rebrandingproject al 1.000 trucks en 100 locaties gerebrand.

Het uitrusten van Renewi’s 1.000ste truck en 100ste locatie met de nieuwe merknaam markeren belangrijke mijlpalen in het rebrandingproject van Renewi dat volgt op de fusie van Shanks en Van Gansewinkel bijna een jaar geleden. Het laden van het Renewi merk is een belangrijk onderdeel van de integratieplannen van het bedrijf.

De 1.000ste truck is gerebrand op de Renewi locatie in het Belgische Aalst en in het Nederlandse Pijnacker is de 100ste locatie voorzien van de nieuwe merknaam. Alle 2.500  Renewi voertuigen en 250 locaties worden voorzien van de nieuwe merknaam. Voor de trucks kan gelden dat deze worden vervangen in lijn met het daarvoor zorgvuldig geplande vervangingsprogramma. Als onderdeel van de integratie implementeert Renewi ook een geüpgraded en nog efficiënter vrachtwagenpark.

Peter Dilnot, CEO van Renewi zegt:
“Het is mooi om te zien hoe ons merk meer en meer tot leven komt op onze voertuigen, locaties en in vele andere vormen. Ons Renewi-merk is belangrijk en vertegenwoordigt ons waste-to-product bedrijfsmodel en onze rol in het centrum van de circulaire economie. We kijken uit naar de verdere uitrol van de naam op al onze merkdragers zoals onder andere onze trucks, bedrijfsterreinen, werkkledij en andere items.”